poniedziałek, 24 września 2012

Brownie czekoladowe


Najlepsze czekoladowe brownie na Świecie! To jest podstawowe brownie do którego możecie dodawać co tylo zapragniecie. Tak delikatne, że aż rozpływa się w ustach. Moja kochana siostra była tak zachłanna, że odstąpiła tylko jeden kawałek a reszte wzięła sobie. To musi o czymś świadczyć :)


Składniki:
- 200 gram gorzkiej czekolady conajmniej 70%
- 225 gram masła
- 3 jajka
- 1 kubek cukru
- 1 kubek mąki



Piekarnik nastawić na 180°C.
Połamaną czekoladę i pokrojone masło rozpuścić w rondelku na średnim ogniu, nie zagotowywać.
Odstawić na bok i w tym czasie roztrzepać całe jajka z cukrem. Dodać do masy czekoladowej (nie musi być wystudzona) i wymieszać, dodać mąkę i rownież dokładnie wymieszać.
Dno formy wyłożyć papierem do pieczenia, boki wysmarować masłem. Przelać ciasto i wyrównać w miarę możliwości. 
Wstawić do piekarnika na 20 minut. 
Po tym czasie wyjąć, ostudzić i jeść.
Smacznego !


9 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie:) niestety u mnie w rodzinie tylko ja lubię czekoladowe ciasta:(
    zapraszam też na mój blog z wypiekami:)
    http://blog-babeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam w tortownicy 22cm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek o jakiej pojemności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej 250ml ale to jest bez większej różnicy bo wszystkie są podobne, ważne aby odmierzać miarę tym samym kubkiem lub szklanką.
      Pozdrawiam :) !

      Usuń
  4. Witam o ile wydłużyć czas pieczenia gdyby zrobić ciasto z półtorej porcji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń