środa, 19 grudnia 2012

Ciasteczka z kawałkami czekolady



Nie wiem co mnie naszło na te ciasteczka, ale ciasteczka w domu to podstawa. Najprostsze z gwarancją że wyjdą. Maślana podstawa i dodatek czekolady chyba wszyscy lubią. O przepis na te ciasteczka poprosiła mnie moja babcia czyli muszą być niesamowicie smaczne jeśli ona mnie o to poprosiła.
Składniki na 2 blachy:
-1 i 1/3 szklanki mąki
-200 gram miękkiego masła
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 łyżeczka soli
-200 gram czekolady pokrojonej na małe kawałeczki

Piekarnik nagrzać do 180°C.
Masło ubić mikserem, dodać mąkę,proszek i sól, zmiksować. Dodać czekoladę, zmiksować, nie będzie się wszystko trzymało kupy, dlatego trzeba wyjąć mikser i delikatnie ugnieść ręką.
Na blachę wyłożyć papier do pieczenia, rękoma formować małe kuleczki i układać w centymetrowych odstępach od siebie. 
Piec 15 minut.
Smacznego !



3 komentarze:

  1. zrobiłam je i wyszły za słone :<< dlaczego tak? one mają takie być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo zależy od jakości czekolady, one nie powinny byc słone :)

      Usuń
  2. Poleciłabym dodać jeszcze cukier. :)

    OdpowiedzUsuń