poniedziałek, 26 listopada 2012

Liebster Blog

Ok, jest wieczór, jestem po szkole czas pisać. Dostałam dwie nominacje do Liebster Blog jest mi strasznie miło z tego powodu, jedna jest od kardamonkowej kuchni, druga od Anna in Cupcakeland.


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera jako uznanie za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Kardamonkowej kuchni:


1.Co najbardziej lubisz w swojej kuchni?
Najbardziej lubię mój blat na którym mieści się cały bałagan który zawsze robię podczas pieczenia.

2.Przepis, do którego najczęściej wracasz to:
Szarlotka z pianką z białek, tak to jest to.

3.Pierwsza rzecz, którą robisz rano to:
Rano nigdy nie mam na nic czasu, często bywa tak że wychodzę z domu bez śniadania, ale za to po kawie-obowiązkowo.

4.Podjadasz ciepłe ciasto, czy cierpliwie czekasz aż wystygnie?
Jestem tą osobą, która czeka cierpliwie na wystygnięcie.

5.Najdziwniejsza rzecz jaką jadłaś/przygotowywałaś?
Chyba będzie to zupa z owoców morza, która nie smakowała mi jakoś specjalnie. Lubię owoce morza ale zupa mnie trochę odpycha.

6.Jak często jadasz na mieście?
Nie za często, ze względu iż strasznie wybrzydzam i muszę wiedzieć co jem i co moje jedzenie zawiera. Jeśli już jem to jest to sushi, które kocham!

7.Masz ulubioną restaurację?
Nie, za to mam ulubioną kawiaro-lodziarnie, w której jestem co najmniej 2 razy w tygodniu.

8.Lubisz wspólne gotowanie, czy wolisz być w kuchni sama?
Raczej jestem indywidualistką, nie przeszkadza mi ktoś kto siedzi obok i rozmawia ze mną, ale nie lubię jak ktoś chce mi pomóc.

9.Dla kogo najczęściej gotujesz?
Dla rodziny i przyjaciół.

10.Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia?
Bez barszczu z uszkami.

11.Twoje największe kulinarne marzenie?
Ojojoj, chciałabym napisać książkę o pieczeniu, tylko wiem że nie mam talentu pisarskiego i wiem, że na rynku jest tego tysiące.

Pytania od Anna from cupcakeland:


1.Czekolada: mleczna, biała czy gorzka?
Mleczna.

2.Kawa czy herbata?
Herbata.

3.Jak dbasz o linię?
Biegam, pływam, chodzę na yogę i ostatnio zapisałam się na bokwafitness (zobaczymy co z tego będzie).

4.Gdy gotujesz: sprzątasz w trakcie czy po?
Staram sprzątać na bieżąco, czyli jeśli użyję mąki i wiem że nie będę jej potrzebowała to ją chowam.

5.Potrawa lub składnik, których nie lubisz i unikasz?
Nie lubię pizzy, nie jadłam jej od ponad 3 lat tak samo jak Fast foodów i myślę, że już nigdy się na nie nie skuszę.

6.Ile posiadasz książek kucharskich?
Ok. 15

7.Jak wygląda twój ulubiony fartuch kuchenny?
Niebieski w białe kropki z różową obwódką i kieszonką na której jest napis „Time for tea?”

8.Sushi czy pizza?
Sushi.

9.Połączenie smaków, które cię zaskoczyło?
Lody waniliowe z kuleczkami surowego ciasta, pierwszy raz zjadłam to w Ameryce i się zakochałam (lody Cookie dough).

10.Czytasz i analizujesz etykiety na produktach?
Nie zjem czegoś bez przeanalizowania tabeli kaloryczności danego produktu, mała obsesja.

11.Carpaccio czy hamburger?
Carpaccio.

Moje nominacje:

Moje pytania do Was:
1.Jakie śniadanie jesz najczęściej?
2.Ulubiony deser z dzieciństwa?
3.Które święta lubisz najbardziej pod względem jedzenia ?
4.Lody czy ciasto?
5.Lubisz bawić się przepisami czy raczej starasz się iść krok po kroku jak zostało napisane?
6.Gdzie jadłaś najlepsze gofry?
7.Owoce morza czy schabowy?
8.Gdzie zapisujesz wszystkie przepisy?
9.Co byś kupiła do kuchni gdybyś nie musiała za to płacić?
10.Czy korzystasz z zagranicznych stron z przepisami?
11.Kiedy jestem zła/smutna to...

Miłej zabawy !


1 komentarz:

  1. Witaj, jest mi ogromnie miło z powodu nominacji! Bardzo za nią dziękuję :) Tutaj odpowiedziałam na Twoje pytania http://passionfruit.blox.pl/2012/11/Sledzie-z-zurawina.html . Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń