czwartek, 22 listopada 2012

Cookie monster cupcakes



Chciałam je upiec/zrobić od zawsze. Wiedziałam że moje barwniki są za słabe abym mogła zabarwić krem, ale gdy dostałam nowe, to już inna sprawa :) Chyba jak dotąd najefektywniejsze pod względem wyglądu cupakes'y.

Składniki na 12 potworów:
Powinny być w temperaturze pokojowej
150 g masła
130 g cukru pudru
3 duże jajka
1 łyżka wody 
150 g mąki 
1 łyżeczka  proszku do pieczenia
3 łyżki mleka

Masło utrzeć mikserem na puszystą masę, dodać cukier dalej miksując. Wbić jajeczka po kolei miksując po wbiciu każdego do dokładnego połączenia składników. Dodać przesiane w oddzielnej misce składniki suche (mąkę i proszek) do masy maślanej i do tego wodę i mleko. Wymieszać łyżką drewnianą.
Papilotki wypełniać masą do połowy wysokości.
Piec w 190°C przez 20 minut.

Dodatkowo:
- dżem (ja dałam malinowy, można dać nutellę lub cokolwiek)
- 200 ml śmietanki 30%
- 4-5 łyżek cukru pudru (jeżeli nadziewacie dżemem należy dać mniej)
- pieguski
- białe dropsy na oczy lub oczy zrobione samemu jak TU

Wystudzone babeczki nadziewać za pomocą szprycy dżemem (można pominąć nadziewanie).
Schłodzoną kremówkę ubić na sztywno, na koniec dodać cukier. Zabarwić barwnikiem niebieskim. Ozdabiać babeczki.
Pieguski przecinać na pół i wsadzać w krem. Oczy - białe dropsy, muszą mieć czarny środek, ja nie wiedziałam czym zrobić, z czekolady też nie wychodziło za dobrze, więc namalowałam je markerem ;p.
I nasze CIASTECZKOWE POTWÓRY są gotowe :)
Smacznego!


2 komentarze: