środa, 15 maja 2013

Jak zadbać o figurę na lato ?!?!


Lato zbliża się wielkimi krokami, już dziewczyny powyciągały sukienki i spódniczki. Wiele z nas ma jakieś sposoby na idealną figurę, lub też nie. Ja osobiście biegam i jest to dla mnie najlepszym sposobem o zadbanie o siebie. Przez ostatnie miesiące starałam się zrobić sobie "ładny brzuszek", no ale... To nic, jeszcze mamy czas, ale jedną z najważniejszych rzeczy jest nasza DIETA. Musimy pamiętać aby znalazły się w niej wszystkie najpotrzebniejsze składniki i co najważniejsze starać się jeść 5 posiłków dziennie.
Najgorszy jest moment wieczorem, kiedy usiądziemy przed telewizorem lub komputerem i nagle chce się "coś" przegryźć. Co z tym zrobić ? Idziemy do kuchni i jemy warzywka !!!
Sama nie jestem ideałem w tej kwestii, bo moje odżywianie się jest dość specyficzne, ale może ktoś skorzysta z tych małych porad :)
Oto mój wynik w teście na typ żywienia: <---- KLIK
 droga Zabiegana, zwolnij! Czy naprawdę jesteś aż tak zajęta, że nie masz czasu na śniadanie? Przecież to najważniejszy posiłek dnia! Sama kawa nie wystarczy! Poświęć rano 20 minut na swoją ulubioną kawę, ale dorzuć do tego rytuału jogurt z musli i owocami, albo jakąś fikuśną kanapkę. Zobaczysz, jak inaczej będziesz się czuć przez resztę dnia. Nie musisz zjadać w pośpiechu niezdrowego jedzenia, wygospodaruj 15 minut przed snem na przygotowanie sobie jakiejś sałatki na lunch na następny dzień. Upiecz do niej kilka grzanek, zapakuj do pudełek i weź ze sobą rano do biura – z pewnością będziesz lepiej skoncentrowana i wydajniejsza w pracy!

Buziaki ;*

1 komentarz:

  1. ja bardzo rzadko jadam śniadania, tylko właśnie wypijam kawę i lecę, a podobno pierwszy posiłek powinno się jeść w godzinę od pobudki. trochę nad tym ubolewam i walczę z tym, ale może kiedyś uda mi się wprowadzić śniadania do codziennej diety! co do przygotowań do lata, to również biegam od jakiegoś czasu, i przyznam, że tak jak kiedyś wzbraniałam się rękami i nogami, tak teraz... uwielbiam to! dodaje mi to energii do życia i pozytywnego myślenia:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń