środa, 25 października 2017

FIT brownie fasolowe


Do tego przepisu zbierałam się dosłownie kilka lat. Brownie z czerwonej fasoli? Toż to profanacja, jak tak można?! To było moje myślenie, aż stwierdziłam że nic mi nie szkodzi spróbować i muszę Wam powiedzieć, jestem zaskoczona i to pozytywnie. Od razu mówię, że daleko mu do oryginalnego brownie z białym cukrem i masłem, ale jeśli szukacie alternatywy na zdrowe słodkości to to jest to! Bazowałam na przepisie Magdy z wiem-co-jem.pl, jednak pare rzeczy pozmieniałam. 
Składniki: 
-2 puszki fasoli czerwonej
-4 jajka z siemienia lnianego (1jajko=1 łyżka siemienia lnianego zalanego 2 i 1/2 łyżki wrzątku) 
-szczypta soli 
-3 banany 
-3 łyżki gorzkiego kakao
-4 łyżki miodu 
-1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
-2 łyżki oleju

Piekarnik nagrzać do 180*C.
Fasole odsączyć i przepłukać wodą, dodać resztę składników i zblendować. 
Przełożyć do blaszki do pieczenia i piec 50 min do 60 min. 

Przed jedzeniem wystudzić całkowicie, najlepiej w lodowce przez noc. 

Smacznego ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz