środa, 4 maja 2016

Lody jogurtowe



Tak kremowe, że aż ciężko mi było uwierzyć, że bez maszynki do lodów może wyjść coś tak pysznego. Można nawet powiedzieć, że te lody są zdrowe ! Nasiona chia idealnie sprawdzają się w tym lodowym deserze, kiwi pasuje jak nigdy. Bałam się, że lody zgorzknieją przez dodatek kiwi, bo niestety tak jest gdy połączymy białko z kiwi, jednak w tym wypadku zimna temperatura na to najwidoczniej nie pozwoliła.
Składniki na 8 szt.:
-360g jogurtu greckiego
-14 łyżek śmietanki 32%
-4 łyżki miodu
-4 łyżki nasion chia
-4 szt. kiwi

Wszystkie składniki wymieszać w misce i przełożyć do foremek na lody. Kiwi obrać i mocno dociskając do ścianki foremki do lodów wsunąć w dół. Ja do każdej foremki dodawałam 3-4 plasterki kiwi.

Włożyć do zamrażarki - najlepiej na noc.

Smacznego !!!






3 komentarze:

  1. CUDNE! świetne połączenie, zapisuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! A ja jak na złość w sklepach stacjonarnych nie mogę znaleźć takich płaskich foremek!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają niezwykle smakowicie! o niebo lepsze od każdych kupnych :)
    zapraszam do udziału w wiosennym konkursie :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/search/label/KONKURS

    OdpowiedzUsuń