poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Makaroniki migdałowe


Wróciłam po bardzo długiej przerwie w pieczeniu. Wyszło tak, bo wyszło. Teraz postaram się trochę nadrobić zaległości jednak zobaczę jak to wyjdzie :). Na początek bardzo proste i szybkie ciasteczka o smaku migdałowym, kilka składników i gotowe !
Składniki na 20 sztuk:
-125g zmielonych migdałów
-85g cukru pudru
-1 białko
-szczypta soli
-łyżeczka ekstraktu waniliowego

Białka ubić z solą na sztywno, dodać resztę składników i wymieszać szpatułką.
Piekarnik nagrzać do 160 stopni. 
Z masy formować na blachę z papierem do pieczenia małe kuleczki i układać je w 2cm odległości od siebie.
Piec 20 minut. 

Na koniec jak wystygną można obsypać cukrem pudrem lub polać czekoladą, tak jak ja zrobiłam :). 

Smacznego,
buziaki !!


1 komentarz:

  1. witaj Paulino, trafiłam przypadkiem. i już wiem, że będę zaglądać częściej.
    jesteś moją rówieśniczką, a do tego też planuję medycynę. jaki ten świat mały!
    piękne ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń