czwartek, 31 grudnia 2015

Kalendarz styczeń 2016

Z nowym rokiem każdy ma jakieś postanowienia. Dla ułatwienia przygotowałam Wam kalendarz na styczeń 2016. Ja takie kalendarze projektuję sobie od kilku miesięcy i powiem szczerze, że bardzo pomagają mi z moimi celami i planami na każdy dzień. Na początek miesiąca siadam i dokładnie uzupełniam każdy dzień, kiedy mam uczelnie, pracę i według tego ustalam sobie plan treningowy w jakie dni biegam, a w które ćwiczę brzuch. Każdy dzień spełniony według planu skreślam na zielono, dzień w którym nie udało mi się zrobić tego co powinnam skreślam na czerwono i staram się odrobić "straty" w inny dzień. 
W grudniu mam tylko 1 czerwony dzień ze względu, że byłam chora i nie poszłam biegać. Za to w przeciągu całego miesiąca zrobiłam 4200 brzuszków i przebiegłam 50km. Może nie jest to osiągnięcie roku, ale przy tak intensywnym trybie życia jaki prowadzę jestem zadowolona, że udało mi się osiągnąć taki a nie inny wynik. 

Mam nadzieję, że skorzystacie z tego planu i będziecie widzieć efekty z miesiąca na miesiąc. 

Chciałabym również życzyć Wam wszystkim niesamowitego  2016 roku, wielu sukcesów i bajecznej zabawy noworocznej <3.






Mam nawet wersję dla mężczyzn ;p


Link do druku - wersja męska !!!

2 komentarze:

  1. Piękny:) Czy będą wersje na następne miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej w ostatnim tygodniu stycznia dodam kalendarz na luty :)

    OdpowiedzUsuń